Yhdistys

Helsingin Edistyskokoomus ry eli HEK on Helsingin Kokoomuksen paikallisyhdistys ja tätä kautta Kansallisen Kokoomuksen jäsenjärjestö.

HEK on avarakatseinen ja tulevaisuusorientoitunut kokoomusyhdistys. Yhdistämme avoimen yhteiskunnan, liberaalin demokratian ja vapaan markkinatalouden edistäjiä taustaan katsomatta.

Yhtenä Helsingin Kokoomuksen suurimmista jäsenyhdistyksistä tarjoamme sinulle ketterän ja aikaansa seuraavan poliittisen alustan, josta ponnistaa niin stadilaiseen, kansalliseen kuin eurooppalaiseen päätöksentekoon. Jäseniämme toimii eduskunnassa, Helsingin kaupunginvaltuustossa sekä monissa muissa luottamustoimissa ja yhteiskunnallisesti tärkeissä asemissa.

Poliittisen sisällöntuotannan lisäksi keskitymme laadukkaiden keskustelutilaisuuksien, kokeilevien tempausten, rentojen afterworkien sekä herättelevien vierailujen järjestämiseen ja luomme näin jäsenillemme loistavan foorumin verkostoitua ja vaikuttaa.

Hyppää matkaamme – sinua odotetaan!

Yhdistyksen säännöt

Hallitus 2023

Koko hallituksen tavoitat osoitteesta hallitus@edistyskokoomus.fi

• Sanni Bertell, puheenjohtaja